Proces zwrotu

Jak dokonać zwrotu

Zwroty w Klenti.pl są bardzo proste. Chcemy abyś był w pełni zadowolony korzystając z naszej oferty, dlatego oferujemy możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty dostawy. Poniżej znajdziesz instrukcję przedstawiającą w 4 krokach proces zwrotu.

1. Złóż żądanie o zwrot

Kliknij przycisk DOKONAJ ZWROTU i wskaż produkt(y) które chcesz zwrócić, oraz wszystkie niezbędne informacje. Pamiętaj, że wszystkie informacje zostaną wysłane na adres e-mail podany w zamówieniu.

2. Uzyskaj zatwierdzenie żądania o zwrot

Jeśli Twoje żądanie o zwrot zostanie zatwierdzone, nasz zespół wyśle Ci wiadomość e-mail wraz ze wszystkimi szczegółami.

3. Zwrot towaru

Włóż przedmiot(y) do opakowania I wyślij je zgodnie z instrukcjami zwrotu z wiadomości e-mail.

4. Zwrot środków

Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jaki wybrałeś podczas składania zamówienia.

 ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA

1. W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć Pośrednikowi oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy.

2. Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
Klient zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony na adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Pośrednika oświadczenia klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zwrócić Klientowi płatność za usługę pośrednictwa oraz płatność tytułem kosztów związanych ze sprowadzeniem towaru. Pośrednik dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

3. Oświadczenie o zwrocie można złożyć drogą elektroniczną korzystając z zakładki DOKONAJ ZWROTU. Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

4. W przypadku braku możliwości wykonania bezpłatnego zwrotu towaru, Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.