Dzień dobry

Jak możemy Ci pomóc?

Popularne tematy

Najczęściej zadawane pytania

Proces zamawiania

Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz interesujący Cię produkt, wybierz wariant i kliknij "Dodaj do koszyka". Teraz możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej wybierając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

To już wszystko! Możesz cieszyć się swoim wymarzonym produktem!

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

Numer zamówienia powinien zostać wysłany od razu po zakupie na maila lub numer telefonu, razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

Kiedy moje zamówienie będzie realizowane?

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu płatności.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługa klienta?

W przypadku pytań lub problemów prosimy o wysłanie wiadomość na adres e-mail pomoc@klenti.pl lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.

Staramy się, abyś odpowiedź otrzymał w przeciągu 24h.

Konsultanci są dostępni: PN-PT: 9:00 - 20:00 SB: 10:00 - 14:00

Metody płatności

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W Klenti.pl możesz wybrać jedną z wielu metod płatności:

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 19 1140 2004 0000 3202 8012 1179 podając w tytule numer zamówienia.

Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

Wystarczy, że kliniesz w link do płatności znajdujący się w mailu, który został wysłany do Ciebie po złożonym zamówieniu na wskazany adres mailowy. 

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Jak mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?

Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

Przykładowy tytuł:

Anna Kowalska, ul. Przykładowa 2/18, 00-000 Warszawa, anna.kowalska@gmail.com "Numer zamówienia"

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Klenti

Numer Rachunku: 19 1140 2004 0000 3202 8012 1179

Zmiany w zamówieniu

Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionych produktów?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila pomoc@klenti.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila pomoc@klenti.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila pomoc@klenti.pl wraz z numerem zamówienia i zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Otrzymałam część produktów. Kiedy dojdzie pozostała część zamówienia?

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

Metoda wysyłki

Jaki jest koszt wysyłki?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie, powyżej 100 zł, dostawa jest DARMOWA.

W przypadku zakupów poniżej 100 zł, koszt dostawy wynosi 9,99 zł.

Jaki przewoźnik dostarcza zamówienia?

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.

Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.

Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić klikając w: Link 1 lub Link 2. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.

Czy jest możliwość wyboru wysyłki za pobraniem?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.

Czas dostawy

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera w około 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa może się wydłużyć, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia są wysyłane od 1 do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Dlaczego status mojej przesyłki się nie zmienia?

Numery przesyłek zagranicznych są aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni roboczych to prosimy o kontakt.

Czy można wybrać najbardziej dogodny termin do dostawy?

Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

Minęło kilkanaście dni od nadania paczki. Co mogę zrobić?

Maksymalny czas dostawy to 60 dni roboczych. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Dostawa

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez sprzedawców, których centra logistyczne znajdują się poza Unią Europejską.

Czy wszystkie produkty są wysyłane razem?

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Zawsze służymy pomocą

Jeżeli masz jakieś pytania na które nie znalazłeś odpowiedzi