Zawsze służymy pomocą
Jeżeli masz jakieś pytania na które nie znalazłeś odpowiedzi
Gdy znajdziesz interesujący Cię produkt, wybierz wariant i kliknij "Dodaj do koszyka". Teraz możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej wybierając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.
To już wszystko! Możesz cieszyć się swoim wymarzonym produktem!
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
Numer zamówienia powinien zostać wysłany od razu po zakupie na maila lub numer telefonu, razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.
Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu płatności.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o wysłanie wiadomość na adres e-mail pomoc@klenti.pl lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.
Staramy się, abyś odpowiedź otrzymał w przeciągu 24h.
Konsultanci są dostępni: PN-PT: 9:00 - 20:00 SB: 10:00 - 14:00
W Klenti.pl możesz wybrać jedną z wielu metod płatności:
- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- szybką płatnością mobilną BLIK,
- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- tradycyjnym przelewem na rachunek: 19 1140 2004 0000 3202 8012 1179 podając w tytule numer zamówienia.
Wystarczy, że kliniesz w link do płatności znajdujący się w mailu, który został wysłany do Ciebie po złożonym zamówieniu na wskazany adres mailowy.
W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.
Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.
Przykładowy tytuł:
Anna Kowalska, ul. Przykładowa 2/18, 00-000 Warszawa, anna.kowalska@gmail.com "Numer zamówienia"
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Klenti
Numer Rachunku: 19 1140 2004 0000 3202 8012 1179
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila pomoc@klenti.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila pomoc@klenti.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.
W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila pomoc@klenti.pl wraz z numerem zamówienia i zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie, powyżej 100 zł, dostawa jest DARMOWA.
W przypadku zakupów poniżej 100 zł, koszt dostawy wynosi 9,99 zł.
Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.
Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.
Zamówienie możesz śledzić klikając w: Link 1 lub Link 2. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.
Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, a w wyjątkowych przypadkach nawet 48 godzin, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.
Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.
Większość zamówień dociera w około 10 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa może się wydłużyć, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.
Zamówienia są wysyłane od 1 do 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.
Numery przesyłek zagranicznych są aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni roboczych to prosimy o kontakt.
Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.
Maksymalny czas dostawy to 60 dni roboczych. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.
Paczki są wysyłane przez sprzedawców, których centra logistyczne znajdują się poza Unią Europejską.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.
Jeżeli masz jakieś pytania na które nie znalazłeś odpowiedzi